آخر سالتون قشنگ...

 

شماره حساب دلها تون رو نداشتم تا شادی ها رو براتون واریز کنم ...

لااقل رمزش رو هم نداشتم تا غمهاتون رو برداشت کنم ...

ولی از خودپرداز دلم براتون یه آرزوهایی کردم!

لابد میپرسین چه آرزویی؟؟؟؟چشمک

امیدوارم در آخرین هفته ی پایانی سال 1393 یه اتفاق عالی برای همه بیفته و همه رو به نحوی شاد و خوشحال کنهلبخند

ارزومیکنم خدا رزق و روزی وسیع و فراوانی در سال جدید به همه عنایت کنه

آرزو میکنم در بهاری که پیش رو دارید دل هاتونم مثل بهار همیشه سرسبز باشه...چشمک

چرخ گردون،چه بخندد،چه نخندد،تو بخند ...

مشکلی،گرتو را،راه ببندد،تو بخند ...

غصه ها ،فانی و باقی،همه زنجیر به هم ...

گر دلت از ستم و غصه برنجد ، تو بخند ...

دوستان عزیزم قدر تک تک لحظه هاتونو بدونین...

عید واقعی ازآن کسی است که پایان سالش را به جشن و سرور بنشیند...

 

پایان سالتون پر از خش خش آرزوهای قشنگ....

یا علی مدد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 اسفند 1393برچسب:آخر سال,بهاری در دل راه,آرزوهای قشنگ,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی